Inici Departaments Serveis Generals Direcció Insular de Serveis Generals

Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) i Gestió de la Qualitat

Serveis
 

Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) i Gestió de la Qualitat


Els objectius i funcions del Servei d'Atenció Ciutadana i Gestió de la Qualitat són:

- Donar registre d'entrada del Consell, de la CAIB i d'altres entitats de dret públic.
- Gestionar de manera immediata els tràmits de fàcil resolució.
- Iniciar els expedients que requereixen la intervenció d'altres àrees del mateix Consell, així com d'altres administracions.
- Proporcionar a la ciutadania informació general sobre l'activitat del Consell i específica de la tramitació administrativa competència del Consell.
- Informar sobre l'estat de tramitació dels expedients dels ciutadans.
- Gestionar el sistema de suggeriments i queixes.
- Gestionar el tauler d'edictes.
- Col·laborar en la implantació de sistemes de qualitat interns de la corporació.

Seu del CIM
Pl. de la Biosfera, 5, 07703, Maó

Tel.: 971356050
Fax: 971368216
Dependències administratives de Ciutadella
Pl. de la Catedral, 5, 07760, Ciutadella

Tel.: 971356050
Fax: 971382667
 
 
Comparteix aquest contingut
     
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 3  |  RSS