La FFTM arrenca un intens calendari promocional per aquesta tardor 2021

A la presència de Menorca la WTM de Londres, es sumen 13 fires generalistes i especialitzades a Espanya i França, a més de roadshows a Itàlia i Suïssa i viatges de premsa i familiarització.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha assistit al Saló Ultra-Trail 2021, que s’ha celebrat del 23 al 27 d’agost a la localitat francesa de Chamonix, per donar a conèixer el potencial de l’illa per a la celebració de proves esportives de primer nivell en entorns naturals, amb el Camí de Cavalls com a gran atractiu. Coincidint amb la celebració de la cursa del Mont Blanc, el saló ha reunit a l’elit del trail running mundial i l’afluència de visitants a l’expositor de Menorca interessats per al calendari de curses locals ha estat destacada i molt positiva.

Aquest esdeveniment és el primer d’un intens calendari promocional que té la FFTM per aquesta tardor degut, en part, al canvi d’agenda que ha imposat la pandèmia de la COVID-19 per a activitats previstes inicialment a principis d’any, i per la incorporació de noves cites especialitzades en la previsió d’accions comercials de la Fundació. En un moment en que el sector del màrqueting firal està recuperant la seva activitat presencial, Menorca estarà present en unes 14 fires i participarà en dos roadshows a la vegada que organitzarà diferents viatges de premsa i familiarització per donar a conèixer els diferents productes turístics que ofereix l’illa.

La World Travel Market (WTM) que es celebra a Londres de l’1 al 3 de novembre és la cita més destacada d’aquí a final d’any i la que marcarà l’inici de la campanya turística 2022. Durant aquest quadrimestre, la Fundació també acudirà a les fires generalistes Expovacaciones 2021 a Bilbao; Ia primera convenció nacional de Turespaña que tindrà lloc a Sevilla; i a la IFTM Top Resa que es celebra a París. Menorca també promocionarà la seva candidatura a patrimoni mundial per la cultura talaiòtica al Saló de Patrimoni Cultural que tindrà lloc a París; a la vegada que es donarà a conèixer com a espai per a la pràctica esportiva del running i el ciclisme a l’aire lliure a les properes edicions del festival Sea Otter Europa de Girona; a Roc d’Azur, a França; Expo Sports Outdoor de Barcelona i Expodeporte a Valencia. Després del parèntesis obligat del 2020, Menorca torna també a la Delta Birding Festival, la trobada de la Mediterrània on les aus són les protagonistes.

Per primera vegada, la Fundació acudirà al saló Emotions de Sevilla, i repetirà cita a ILTM Cannes, dues convocatòries de caire professional dirigides a un perfil de turista premium, de poder adquisitiu mig-alt que busca destinacions autèntiques i preservades, molt interessat per tots els productes locals.

La promoció de Menorca com a destinació turística de qualitat, natural i sostenible es complementa amb dos roadshows que organitza Turespaña amb diferents jornades/workshops a Milà, Torí, Roma i Nàpols i a les ciutats suïsses de Ginebra, Berna i Zuric, i amb l’organització d’un total de set viatges de premsa i de familiarització a l’illa. Dues d’aquestes accions coincidiran amb la celebració de la fira Arrels de producte local i cuina menorquina, els dies 18 i 19 de setembre, i el V Congrés Nacional d’Ecoturisme, del 19 al 21 d’octubre al Llatzeret.

Com a Regió Europea de la Gastronomia 2022, l’illa tampoc faltarà a dos esdeveniments organitzats per l’Institut Internacional de la Gastronomia, la Cultura, les Arts i el Turisme (IGCAT) el mes de novembre a Portugal: el concurs “European Young Chef Award” en el que hi participarà la jove menorquina Cristina Llorens, i la reunió anual d’experts que enguany es celebra a Coimbra.

 
Imatges relacionades
 
 
 
Departaments relacionats Presidència
editar

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Mapa

 
 
Comparteix aquest contingut
     
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ